Több nyomelemet tartalmaz a goji bogyó

Goji bogyó

Goji bogyó

Sokan vannak, akik a magokat rágcsálják, míg mások inkább a sós kekszekre esküsznek. Ezeknek nagy élvezeti értékük lehet és egyik-másik még tápanyagban is gazdag lehet. Van azonban egy olyan kis apró termése a goji bogyó növénynek, amelyik kifejezetten jótékony hatással bír a szervezetre. A hagyományos kínai orvoslás már évszázadok óta alkalmazza jó eredménnyel. Leírták például immunerősítő, májvédő és keringésjavító tulajdonságait.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy pár darab goji bogyó elrágcsálását követően, már hatással is lesz a testünkre, mert rendszeresen kell fogyasztani, ha tapasztalni akarjuk mindezeket. Tartalmaz 18 aminosavat és mindezek mellett, még fellelhető benne 21 ásványi anyag és nyomelem. Ezeket a test nagy örömmel fogadja, így megéri minél többet bevinni belőle.

A goji bogyó többféle módon fogyasztható. Önmagában fogyasztva legalább olyan hatékony, mint előre beáztatva, turmixokhoz és ételekhez keverve. Tegyük mi is ezt a hasznos alapanyagot a mindennapi életünk részévé és nem fogjuk egyáltalán megbánni!

Print Friendly, PDF & Email