Az online marketing egy olyan terület, ami folyamatosan változik, ezért nagyon fontos, hogy a szakemberek lépést tartsanak az új trendekkel. A keresőoptimalizálás az online marketing azon része, aminek fő célja a weboldalak kedvező pozícióba való rangsorolása. Ez több módon is elérhető. Az egyik az értékes tartalmak folyamatos publikálása, ami vonzza a látogatókat.
Ezt nem egyszerű megvalósítani, ugyanis az idő hiánya, valamint a tartalmak roppant komplex szerkezete nem mindenkinek megoldható. A másik lehetőség a keresőoptimalizálás, ami az oldalon domináló kulcsszavak meghatározása, majd ezeknek a felhasználása.
Olyan bejegyzéseket kell generálni, amelyek mindenképp tartalmazzák a kulcsszavakra épülő kifejezéseket, ráadásul az sem mindegy, hogy milyen gyakran és a szövegben hol fordulnak elő. A Google algoritmusai ugyanis hamar kiszűrik a nem szabályosan végzett keresőoptimalizálás műveleteit és az oldalt bünteti. Ezért is fontos, hogy szakértőkre bízza a feladatot, hiszen a fő cél az oldal előrébb jutása.