Tegyük fel, hogy egy vállalkozó színvonalas termékeket gyárt, és a konkurenciájánál sokkal kisebb költségekkel képes azt a vásárlók felé kínálni. A vállalkozó meglepődve tapasztalja, hogy a webáruház forgalma mégis jelentéktelen, pedig az offline boltban sikeres a termék. A nagy kérdés, hogy mi az oka? A válasz egyszerű!
A webáruház nem megfelelő keresőmarketing megoldásokat alkalmazott, és habár a termékek mindent elsöprő ajánlatot jelentenek a vásárlóknak, nincs forgalom, mert nem jelenik meg a kereső motorokban.
Egy webáruház számára ez talán a legnagyobb csőd lehetősége. Minden egyben van ahhoz, hogy bombasiker legyen az üzlet, de mégsem működik, mert a termékek után érdeklődők nem jutnak el a megfelelő weboldalra. A keresőmarketing olyan lehetőségeket nyújthat a vállalkozóknak, melyek még akkor is működhetnek, ha nem pontosan csúcsakciós termékeket árulnak a weboldalukon. Ha igazi profi keresőmarketing megoldást szeretne igénybe venni, akkor válasszon egy tapasztalt, megbízható szolgáltatót erre a célra.