A keréktárcsák megvételekor több paraméterre is oda kell figyelni, hogy a jó felniket vegye meg az ember. A Fiat felni névleges átmérője rögtön az első adat, amit nem szabad félvállról venni. Ha újakat vesz az ember, akkor az eladó egyből megkérdezi ezt az adatot.
Ez lehet 15-ös, 17-es, és 19-es. Ezekről a számokról azt kell tudni, hogy colban szokták megadni, ami SI-mértékegységben 25,4 milliméterrel egyenértékű. Azonban, sokak nagy örömére a Fiat felni megrendelése előtt nem kell elővenni a centist és nekiülni méricskélni.
Ezzel pedig egy nagy terhet tehet le a vásárló a válláról. Miért? Mert a Fiat felni vásárlásakor elég az, ha a felnigyártók tudják, hogy hol kell mérni azt a 17 colt. A tulajnak csak annyi a dolga, hogy leolvassa, mi van rá írva a felnire. A gyakorlottabbak pedig szemre meg tudják mondani az átmérőt.
A Fiat felni megrendelésekor egy másik lényeges jellemző az a bizonyos névleges szélesség. Ezt is colban mérik, de itt már nemcsak egész értékek vannak, hanem felesek, sőt, néha negyedesek is. Kicsit furcsa itt a helyzet, mert ugye az átmérőnél egyértelműen adott, hogy kizárólag akkora gumit lehet felrakni rá.
Azonban a szélességnél lehet egy kicsit „játszani”. A gumi rugalmas oldalfala miatt, szét és össze is lehet húzni a felnin a tömítő peremet. Ezáltal pár centiméterrel szélesebb vagy keskenyebb gumit is fel lehet tenni a Fiat felni modellre. Ahol a legtöbben belegabalyodnak az egészbe a Mazda alufelni megvételekor, az ET, vagyis az Einpresstiefe érték.
Valamilyen oknál fogva, ez a német kifejezés terjedt el, ezért ehhez kell hozzászokni. Miért lényeges ez a Mazda alufelni tekintetében? Ugye az átmérő és szélesség esetében csak a keréktárcsa palástja a lényeg, vagyis az a rész, ahová a gumi kerül. Azonban épp ennyire fontos az is, hogy a kerékagyra miként fogatja fel a szaki azt.
Itt jön a képbe az ET. Ez milliméterben adja meg a palást középvonala és a felfogatási sík közötti távolságot. A Mazda alufelni megrendelésekor nem árt tudni, hogy ez akár még negatív is lehet, de csakis akkor, és ez ritka eset, ha a felfogatási síknál kijjebb esik a középvonal.