Amikor egy éppen feltörekvő céget vezetünk, érdemes nagy hangsúlyt fektetni arra, hogy minél többen megismerjék a nevet vagy a logót, ami a termékeken szerepel. Remek megoldás lehet erre a reklámajándékok minél gyakoribb osztogatása. Ez kétféle módon lehetséges.
Az egyik, hogy direkt módon a cég által gyártott termékekre minél hangsúlyosabban ráillesztjük magát a reklámszöveget, vagy indirekt módon olyan eszközökkel lepjük meg a vásárlókat, amelyeket nem a vállalkozás hoz létre, de a felületén a mi szlogenünk látható. A reklámajándékok sok esetben találnak így gazdára, akik ha meg van elégedve azzal az adott eszközzel, amit éppen használnak, függetlenül attól, hogy ki készítette, de egy bizonyos cégre emlékezteti őket, akkor máris létrejön a pozitív kapcsolat.
Egy írószer vagy bögre igazán jó élenyeket tud nyújtani és ezáltal megalapozza a jövőbeli vásárlás formáját. A reklámajándékok csak apró figyelmességek, de amennyiben jól meg vannak tervezve, a hasznuk hihetetlenül nagy tud lenni, ezért érdemes kiemelt figyelmet fordítani rájuk.