Amikor egy vállalatvezető szakembert keres a papírmunka és a számlák rendezéséhez, akkor néhány dolgot mindenképp szem előtt kell tartania. A könyvelés tekintetében kimagasló fontosságú, hogy precízen, valamint időben történjen. A munkát végző személy akkor nevezhető jónak abban, amit csinál, ha megbízható, pontos és minden időben elérhető.
Ha ezt a szakmát elsajátítja, akkor nem lesznek pénzügyi problémái. Ahhoz, hogy jól végezze a munkáját és ne merüljön fel semmilyen probléma, időben kell leadni a bevallásokat. Nem szabad elhanyagolni tehát a pontosságot. Az alkalmazottakat be kell jelenteni, mert ez is fontos része a dolognak.
A könyvelés csak úgy lehet minden tekintetben törvényes, ha ismeri az ezzel kapcsolatos jogszabályokat, amelyek egyébként napról-napra változhatnak, szóval a szakembernek naprakésznek kell lennie. A munkáltatót illetően szem előtt kell tartani, illetve utánajárni annak, hogy a megbízottjának van-e felelősségbiztosítása. Ez azért lényeges, mert ha a könyvelés hibás, akkor a kár nem a céget érinti.